Szanowni Państwo

 

Plebiscyt „Najważniejsze w Marketingu2011”został rozstrzygnięty!

Ranking Śląskiego Towarzystwa Marketingowego, który ruszył w styczniu br. był pierwszą w historii próba ustalenia najważniejszych zjawisk, wydarzeń, przedsięwzięć dotyczących świata marketingowców stworzoną przez nich samych. Dziś dzięki Państwa pomocy możemy dzielić się wynikami i wnioskami, które z nich wypływają. Zachęcamy do zapoznania się z Rankingiem, który pomogliście stworzyć. Szczegółowe informacje znajdziecie w zakładce Wyniki Plebiscytu.

Wiesław Bełz
Śląskie Towarzystwo Marketingowe.
ranking@marketing.silesia.pl
tel. 888-618-786

PS. Na wszelkie pytania dotyczące ankiety odpowiadam osobiście, proszę dzwonić.

 

 

 


Idea Plebiscytu

 

Plebiscyt „Najważniejsze w Marketingu 2011” jest publicznym przedsięwzięciem niekomercyjnym, nakierowanym na budowę i rozwój społeczności polskich menadżerów marketingu polegającym na zestawieniu najważniejszych wydarzeń, produktów, zjawisk, dzieł i osób mających znaczenie dla tego środowiska, a następnie w ramach publicznych, odbywających się pod nadzorem kapituły głosowań wyłanianiu i nagradzaniu liderów każdej kategorii.


Idea: Plebiscyt „Najważniejsze w Marketingu 2011”jest ucieleśnieniem wartości jakie wciela w życie Śląskie Towarzystwo Marketingowe.

 


Regulamin Plebiscytu - najważniejsze punkty

Pobierz: Regulamin Plebiscytu.pdf

1.1. Organizatorem Ogólnopolskiego Plebiscytu „Najważniejsze w Marketingu 2011”  zwanego dalej ,,Plebiscytem’’ jest Śląskie Towarzystwo Marketingowe
z siedzibą w Katowicach przy ul. PCK 10, lok.1, zwane dalej ,,Organizatorem’’.

1.2. Plebiscyt rozpocznie się w dniu 19 stycznia 2012 r. i trwać będzie do dnia 04 kwietnia 2012.

1.3. Rozstrzygnięcie Plebiscytu nastąpi do dnia 05 kwietnia 2012 r., podczas XXXVII Wieczoru z Marketingiem w Katowicach.

5.1. W założeniu przyznawane nagrody „Najważniejsze w Marketingu 2011 pozwalają określić najważniejsze wydarzenia, produkty, zjawiska, osoby mające znaczenie dla środowiska marketingowego, a następnie wyłonić liderów w każdej z kategorii.

5.2. W Plebiscycie wyróżnia się następujące kategorie plebiscytu::

1. Marketingowy koncept roku.

2. Magiczne słowo marketingu.

3. Marketingowe wydarzenie roku.

4. Człowiek polskiego marketingu.

5. Człowiek światowego marketingu.

6. Autor polskiej publikacji książkowej.

7. Książka roku (polski autor).

8. Książka roku (autor zagraniczny).

9. Marketingowa konferencja roku.

10. Źródło wiedzy marketingowej.

11. Film lub program TV dotyczący wiedzy marketingowej.

12. Marketingowy prelegent roku.

13. Platforma IT, aplikacja, oprogramowanie, wspierające działania marketingowe.

14. Badanie, raport o dużym znaczeniu dla marketingu.

15. Guru polskiego marketingu.

16. Organizacja marketingowa, stowarzyszenie, grupa twórcza.

17. Impreza integracyjna, jubileusz, cykl seminariów, szkoleń.

18. Blog poświęcony tematyce marketingu.

 

 

 


 

wypełnij ankietę

 
Patronaty
 
CeDeWu
 
one
 
rebis
 
menadzersprzedazy
 
marketingowiec
 
przy-kawie
 
 
 
Kontakt

Śląskie Towarzystwo Marketingowe 
ul. PCK 10/1 
40-057 Katowice

tel.: (32) 733-42-78

fax: (32) 700-70-81
biuro@marketing.silesia.pl

www.marketing.silesia.pl

 

Newsletter: 
Podaj e-mail:

 

Znajdź nas na Facebook'u:

 

Patronaty

O nas

pix Śląskie Towarzystwo Marketingowe jest stowarzyszeniem zawodowym, powstałym w Katowicach w 2005 r., które stawia przed sobą take cele jak: integracja środowiska osób zajmujących się zawodowo marketingiem, samokształcenie i wymiana doświadczeń zawodowych , podnoszenie wiedzy i umiejętności marketingowych.

Kontakt


Śląskie Towarzystwo Marketingowe 
ul. PCK 10/1 
40-057 Katowice

tel.: (32) 733-42-78

fax: (32) 700-70-81
biuro@marketing.silesia.pl

www.marketing.silesia.pl