image

Damian Kowalczyk - Przygotowuje i wdraża strategie w zakresie e-marketingu oraz marketingu. Doświadczenie zawodowe zdobywał w firmach szkoleniowych, doradczych oraz świadczących usługi dla sektora farmaceutycznego. Członek Śląskiego Towarzystwa Marketingowego oraz eMarketing Association Network. Autor bloga o komunikacji marketingowej online i offline www.damiankowalczyk.pl

Opiekun kategorii: Platforma IT, aplikacja, oprogramowanie, wspierające działania marketingowe; Badanie, raport o dużym znaczeniu dla marketingu; Blog poświęcony tematyce marketingu.

Jaromir Matulewicz - kierownik Działu Współpracy z Zagranicą i Marketingu w Instytucie Rozwoju Miast w Krakowie. Jego motto na druga połowę życia: "Ludzie nie dlatego przestają się bawić, że się starzeją, lecz starzeją się, bo się przestają bawić"(Mark Twain). W wolnych chwilach słucha z synem klasyki rocka.

Opiekun kategorii: Człowiek światowego marketingu, Marketingowy prelegent roku

Artur Kurkiewicz - właściciel Agencji Reklamy i Marketingu Artur Kurkiewicz - jednej z najstarszych i uznanych agencji na Śląsku. Certyfikowany ekspert ds. benchmarkingu (certyfikat nr 22). Twórca autorskich strategii marketingowych HSR (Holistyczna Strategia Marketingowa) oraz SRC (Strategia Rynków Cząstkowych). Prywatnie znawca historii i literatury.

Opiekun kategorii: Autor polskiej publikacji książkowej; Marketingowa książka roku (autor polski); Marketingowa książka roku (autor zagraniczny).

Robert Bogacki - Absolwent Wyższej Szkoły Biznesu - National Louis University. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie zarządzania i marketingu, które zdobywał na stanowiskach menedżerskich zarówno w polskich jak i międzynarodowych firmach. Aktualnie Dyrektor Handlowy w Bonus Systems Polska S.A. Działa także w obszarze szkoleniowo/trenerskim głównie związanym ze sprzedażą i przedsiębiorczością. Duże znaczenie przywiązuje do sporty oraz „równowagi w życiu zawodowym i prywatnym”, którą sam stara się zawsze realizować.

Opiekun kategorii: Marketingowa konferencja roku; Organizacja marketingowa, stowarzyszenie, grupa twórcza; Impreza integracyjna, jubileusz, cykl seminariów, szkoleń.

Jan Grzenia - językoznawca i leksykograf, wykłada m.in. na Uniwersytecie Śląskim i w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej. Autor takich książek, jak: "Słownik nazw własnych", "Słownik imion", "Komunikacja językowa w Internecie". Jako ekspert językowy związany z portalem www.polszczyzna.pl. Od niedawna kieruje własnym Wydawnictwem Nomen Omen.

Opiekun kategorii: Marketingowy koncept roku.

Tomasz Sobisz - Wieloletni pracownik Biura Reklamy, Marketingu i Promocji TVP Katowice (z którą nadal ściśle współpracuje). Obecnie współwłaściciel firmy Estakada, zajmującej się m.in. szkoleniami mediowymi i językowymi, doradztwem marketingowym i produkcją telewizyjną.

Opiekun kategorii: Film lub program TV dotyczący problematyki marketingowej.

Wiesław Bełz - menedżer, dziennikarz, praktyk i teoretyk marketingu. Organizator cykli konferencyjnych: Silesia-IT, ISO-Poland, IT-Medica, Bezpieczna Firma, Mistrzowskie Zarządzanie, Mistrzowski Marketing, Ludzie w Firmie, Skutecznie!, Call-Center Silesia, Telekom Silesia, Sztuka Sprzedaży . Autor książek, artykułów i filmów o tematyce marketingowo-zarządczej. Członek- założyciel Śląskiego Towarzystwa Marketingowego. Jego pasją jest marketing, ale też - psychologia, socjologia i historia. Te zainteresowania można streścić krótko: jest pełen ciekawości świata i ludzi.

Opiekun kategorii: Marketingowe wydarzenie roku; Człowiek polskiego marketingu; Źródło wiedzy marketingowej

 

wypełnij ankietę

 
Patronaty
 
CeDeWu
 
one
 
rebis
 
menadzersprzedazy
 
marketingowiec
 
przy-kawie
 
Kontakt

Śląskie Towarzystwo Marketingowe 
ul. PCK 10/1 
40-057 Katowice

tel.: (32) 733-42-78

fax: (32) 700-70-81
biuro@marketing.silesia.pl

www.marketing.silesia.pl

 

Newsletter: 
Podaj e-mail:

 

Znajdź nas na Facebook'u:

 

Patronaty

 

 

 

O nas

pix Śląskie Towarzystwo Marketingowe jest stowarzyszeniem zawodowym, powstałym w Katowicach w 2005 r., które stawia przed sobą take cele jak: integracja środowiska osób zajmujących się zawodowo marketingiem, samokształcenie i wymiana doświadczeń zawodowych , podnoszenie wiedzy i umiejętności marketingowych.

Kontakt


Śląskie Towarzystwo Marketingowe 
ul. PCK 10/1 
40-057 Katowice

tel.: (32) 733-42-78

fax: (32) 700-70-81
biuro@marketing.silesia.pl

www.marketing.silesia.pl